Jocul de paintball este si mai interesant, plin de adrenalina si suspans atunci cand la fiecare joc de paintball alegi cate un scenariu diferit.
Pregatirea terenului pentru Swat and Terrorist : Sunt necesare urmatoarele: – 2 baze; – 2 echipe egale numeric; Limita de timp sugerata : nu exista limita de timp. Echipa care are cel putin un om neeliminat castiga. Reguli :
Pregatirea terenului Sunt necesare urmatoarele: – 2 baze cu steag; – 2 echipe egale numeric; -2 steaguri care sa fie arborate în bazele respective Limita de timp sugerat : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori. Reguli :
Acest joc presupune impartirea jucatorilor in 2 echipe: ”echipa infectata”- zombies si echipa ”sanatoasa”. De preferat ar fi ca împartirea jucatorilor sa fie inegala: 30% zombies şi 70% oameni sanatosi. In momentul în care un jucator ”neinfectat” este lovit, se transforma in zombie si trece în echipa adversa.
Pregatirea terenului Sunt necesare urmatoarele: – aproximativ 11 persoane; – un iepure Desfasurarea scenariului de paintball: O persoana este aleasa ca “iepure”, ceilalti fiind “vanatorii”.
Pregatirea terenului : Sunt necesare urmatoarele: – 2 Echipe: “Salvatori”si “Teroristi”; – “Teroristii” aleg unul dintre “Salvatori” pentru a fi “ostatic”; – O baza unde trebuie adus “ostaticul” de catre “salvatori”, numita “Sanctuar” -Sunt desemnate 2 arii de detentie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicata “salvatorilor”. “Teroristii” nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicata “salvatorilor”. “Salvatorii” vor fi nevoiti sa-l salveze pe “ostatic”si sa-l escorteze la “Sanctuar”.
Se stabilesc de la început echipele și bazele fiecăreia dintre ele. Una dintre cele două echipe va avea bomba (poate fi o cutie de carton, o pungă de plastic, etc) pe care trebuie să o plaseze în baza celeilalte echipe. Se alege de comun acord cine va ține bomba pe parcursul jocului. Dacă această persoană este eliminată, bomba se inactivează și toată echipa pierde.
Se alege persoana care va purta coroana in timpul jocului(nu va avea arma). Se vor face 2 echipe egale: cavalerii care vor proteja coroana si invadatorii care trebuie sa cucereasca coroana.